Estudio de la valoración que hacen los alumnos de 2.º ciclo de ESO y 1.º de Bachillerato de los conceptos en Educación Física
José Luis Pinar Lorente
Citación
Resumen
La predominancia procedimental, con relación a lo conceptual y actitudinal, de la Educación Física, es algo aceptado por profesores y alumnos. Sin embargo, los profesores no conocemos realmente la valoración que los alumnos hacen de aspectos relacionados con los contenidos conceptuales de Educación Física tales como: Clases teóricas, apuntes, libros de texto, exámenes escritos, etc. Una parte de este trabajo trata de averiguar qué opinan y cómo valoran estos aspectos de la Educación Física, los alumnos de 2.º Ciclo de ESO y 1.º de Bachillerato.
ISSN: 2014-0983
Publicat: 1 de julio 2003
Editat per: © Generalitat de Catalunya Departament de la Presidència Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
© Copyright Generalitat de Catalunya (INEFC). Aquest article està disponible a la url https://www.revista-apunts.com/. Aquest treball està publicat sota una llicència Internacional de Creative Commons Reconeixement 4.0. Les imatges o qualsevol altre material de tercers d’aquest article estan incloses a la llicència Creative Commons de l’article, tret que s’indiqui el contrari a la línia de crèdit; si el material no s’inclou sota la llicència Creative Commons, els usuaris hauran d’obtenir el permís del titular de la llicència per reproduir el material. Per veure una còpia d’aquesta llicència, visiteu https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es_ES