Estudio de dos modelos de enseñanza para la iniciación en voleibol
Isabel Carrera Blancafort
Resumen
El objeto de estudio de esta tesis fue establecer la diferencia provocada en la evolución de los aprendizajes con la aplicación de un modelo alternativo, a través de un modelo vertical centrado en el juego con implicaciones de un modelo integrado para la iniciación del proceso de enseñanza-aprendizaje en voleibol.
ISSN: 2014-0983
Publicat: 1 de octubre de 2016
Fecha de lectura: 8 de noviembre de 2013
Editat per: © Generalitat de Catalunya Departament de la Presidència Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
© Copyright Generalitat de Catalunya (INEFC). Aquest article està disponible a la url https://www.revista-apunts.com/. Aquest treball està publicat sota una llicència Internacional de Creative Commons Reconeixement 4.0. Les imatges o qualsevol altre material de tercers d’aquest article estan incloses a la llicència Creative Commons de l’article, tret que s’indiqui el contrari a la línia de crèdit; si el material no s’inclou sota la llicència Creative Commons, els usuaris hauran d’obtenir el permís del titular de la llicència per reproduir el material. Per veure una còpia d’aquesta llicència, visiteu https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es_ES