Study of the valoration which 8th and 11th graders have about the concepts in Physical Education
José Luis Pinar Lorente
Citación
Abstract
Teachers and students agree that, regarding Physical Education, proceedings are predominant over conceptions and attitudes. However, we teachers do not know the importance that students attach to matters connected with conceptual subjects, such as theoretical classes, notes, textbooks, written tests, etc. A part of this work tries to find out the student of Physic Education, from the secound cycle of ESO and the first year of Bachillerato opinions and evaluations on these topics.
ISSN: 2014-0983
Publicat: July 01, 2003
Editat per: © Generalitat de Catalunya Departament de la Presidència Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
© Copyright Generalitat de Catalunya (INEFC). Aquest article està disponible a la url https://www.revista-apunts.com/. Aquest treball està publicat sota una llicència Internacional de Creative Commons Reconeixement 4.0. Les imatges o qualsevol altre material de tercers d’aquest article estan incloses a la llicència Creative Commons de l’article, tret que s’indiqui el contrari a la línia de crèdit; si el material no s’inclou sota la llicència Creative Commons, els usuaris hauran d’obtenir el permís del titular de la llicència per reproduir el material. Per veure una còpia d’aquesta llicència, visiteu https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en