La investigación-acción en la formación del profesorado de educación física
Herminia Mª García Ruso
Citación
García Ruso, H. M. (1994). La investigación-acción en la formación del profesorado de educación física. Apunts. Educación Física y Deportes, 36, 54-61.
Abstract
En el presente artículo se realiza una reflexión en torno a la importancia y la necesidad de la formación del profesorado de Educación Física, al igual que se analizan los distintos tipos de investigación-acción, para, finalmente, mostrar el papel que en dicha formación desempeña la investigación-acción colaborativa.
ISSN: 2014-0983
Publicat: April 01, 1994
Editat per: © Generalitat de Catalunya Departament de la Presidència Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
© Copyright Generalitat de Catalunya (INEFC). Aquest article està disponible a la url https://www.revista-apunts.com/. Aquest treball està publicat sota una llicència Internacional de Creative Commons Reconeixement 4.0. Les imatges o qualsevol altre material de tercers d’aquest article estan incloses a la llicència Creative Commons de l’article, tret que s’indiqui el contrari a la línia de crèdit; si el material no s’inclou sota la llicència Creative Commons, els usuaris hauran d’obtenir el permís del titular de la llicència per reproduir el material. Per veure una còpia d’aquesta llicència, visiteu https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en