La actividad y la educación psicofísica
Josep Roca
Citación
Roca i Balasch, J. (1990). La actividad y la educación psicofísica. Apunts. Educación Física y Deportes, 20, 7-10.
Abstract
La Educación Física comporta la intervención y el adiestramiento de habilidades perceptivo-motrices. Por esta razón se hace imprescindible tomar conciencia y conocimientos sobre la reactividad sensorial y los procesos perceptivos, su diferencia funcional e interdependencia.
Con este objetivo se analizarán los conceptos de comportamiento y aprendizaje motriz; los conceptos de sensación y percepción; los tipos de sensibilidad; los fenómenos complejos de la sensibilidad humana; las constancias perceptivas y las configuraciones perceptivas.
ISSN: 1577-4015
Publicat: April 1, 1990
Editat per: © Generalitat de Catalunya Departament de la Presidència Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
© Copyright Generalitat de Catalunya (INEFC). Aquest article està disponible a la url https://www.revista-apunts.com/. Aquest treball està publicat sota una llicència Internacional de Creative Commons Reconeixement 4.0. Les imatges o qualsevol altre material de tercers d’aquest article estan incloses a la llicència Creative Commons de l’article, tret que s’indiqui el contrari a la línia de crèdit; si el material no s’inclou sota la llicència Creative Commons, els usuaris hauran d’obtenir el permís del titular de la llicència per reproduir el material. Per veure una còpia d’aquesta llicència, visiteu https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en