Hacia la construcción de una disciplina praxiológica que acoja y estudie la diversidad de prácticas corporales y deportivas existentes
J. LI. Castarlenas
C. Durán
Francisco Lagardera
G. Lasierra
P. Lavega
P. Ruiz
Citación
Castarlenas, J. LL., Durán, C., Lagardera , F., Lasierra, G., Lavega, P., Mateu, M., & Ruiz, P. (1993). Hacia la construcción de una disciplina praxiológica que acoja y estudie la diversidad de prácticas corporales y deportivas existentes. Apunts. Educación Física y Deportes, 32, 19-26.
Abstract
La presente contribución considera clave la obra del profesor P. Parlebas para adentrarse en el estudio de las acciones que tienen interés disciplinar para los licenciados en educación física: deportivas, lúdico-recreativas, expresivas y aprehensivas. Todas estas son acciones con significación práxica desencadenadas en un espacio pertinente. Estos dos conceptos son capitales para entender la taxonomía presentada.
ISSN: 2014-0983
Publicat: April 01, 1993
Editat per: © Generalitat de Catalunya Departament de la Presidència Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
© Copyright Generalitat de Catalunya (INEFC). Aquest article està disponible a la url https://www.revista-apunts.com/. Aquest treball està publicat sota una llicència Internacional de Creative Commons Reconeixement 4.0. Les imatges o qualsevol altre material de tercers d’aquest article estan incloses a la llicència Creative Commons de l’article, tret que s’indiqui el contrari a la línia de crèdit; si el material no s’inclou sota la llicència Creative Commons, els usuaris hauran d’obtenir el permís del titular de la llicència per reproduir el material. Per veure una còpia d’aquesta llicència, visiteu https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en